Szkolenie dotyczące obsługi klienta

Szkolenie dotyczące obsługi klienta

W sobotę 6 grudnia 2014 r. uczniowie II klasy kierunku Technik farmaceutyczny wzięli udział w wyjątkowym, przygotowanym specjalnie dla nich, szkoleniu. Było ono prowadzone przez trenera specjalizującego się w szkoleniach dla pracowników firm z branży farmaceutycznej. Spotkanie dotyczyło psychologicznych i praktycznych aspektów obsługi klienta (pacjenta) w aptece. Uczniowie mieli okazję skorzystać z rad i wskazówek doświadczonej osoby, która uświadomiła im, iż osoba przychodząca do apteki to nie jest „zwykły” klient, chcący kupić „zwykły” produkt. Ponadto uczniowie zostali zainspirowani do zastanowienia się nad własnymi cechami charakteru oraz wyzwaniami dotyczącymi efektywnych relacji z innymi ludźmi.

Uczestnicy szkolenia ocenili je jako niezwykle ciekawe i przydatne zarówno pod kątem pracy zawodowej, jak i życia prywatnego.

Na zakończenie uczniowie odebrali specjalne certyfikaty poświadczające ich udział w szkoleniu.

image2_upd.jpg image2_upd.jpg image2_upd.jpg